browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

WYCIECZKA TRZECIOKLASISTÓW

Posted by on 22 czerwca 2022

W dniu 9.06.2022 r. uczniowie kl.III razem ze swoimi mamami, ks.proboszczem i wychowawczynią wyruszyli na dziękczynną wycieczko – pielgrzymkę po I Komunii Świętej do Bazyliki Mniejszej w Kalwarii Pacławskiej. Po drodze odwiedziliśmy kompleks hotelowy w Arłamowie. Potem dotarliśmy na szczyt kalwaryjski, gdzie dzieci uczestniczyły we mszy świętej. Kustosz bazyliki ciekawie opowiadał nam o jej dziejach i historii bazyliki. Tam zjedliśmy pyszny obiad i w strugach deszczu dojechaliśmy do Przemyśla na Kopiec Tatarski. Zjazdy na torze saneczkowym – niezwykła frajda i chyba najlepsza atrakcja wycieczki. Ostatnim punktem naszej wyprawy był Krasiczyn, gdzie zwiedziliśmy zamek Krasickich i kościół parafialny. Później wspólne ognisko i mecz piłkarski chłopcy kontra dziewczyny. Zmęczeni i pełni wrażeń późnym wieczorem wróciliśmy do Jasionki.